U 2019. smo uspješno realizirali pet velikih glazbenih festivala u četiri različita grada diljem Hrvatske.
Naš put prema organizaciji festivala je započeo 2016. kad smo radili prvo izdanje Drita, koje je tada trajalo samo jedan dan, ali je već te godine ostavljen jaki utisak na cijelu hip hop, ali i ostalu scenu. Činjenica da su nastupali bendovi koji tada nisu imali diskografski ugovor i nisu bili medisjki eksponirani, a uspjeli su rasprodati Tvornicu je odjeknula regijom i motiviralo nas da već iduće godine poduplamo izvođače i produžimo fest za jedan dan.
2017. godine hrabro ulazimo u nepoznat prostor te organiziramo naš prvi open air, Zagreb Beer Fest kojeg je u tri dana posjetilo 18 000 ljudi.
2018. uz postojeći Drito i ZBF krećemo put Splita i uspješno odrađujemo prvo izdanje Fibra festivala na tvrđavi Gripe. ZBF je 2018. prema službenim podacima u četiri dana posjetilo 100 000 posjetitelja.
2019. smo dobili poziv da preuzmemo organizaciju Dana piva Karlovac, odradili smo cjelokupni rebranding, vizualni identitet, produkciju, glazbeni i popratni sadržaj te community i account managment. Festival je u pet dana posjetilo oko 65 000 ljudi.
Iste godine smo pridodali organizaciju još jednog festivala, prvog samoborskog Pine festivala.